fredag 19. februar 2010

Ja, da var det helg igjen..

Ukene går så fort. Altfor fort. Syns det egentlig er helg og mandag annenhver dag..
I dag drar Kris til danmark, og jeg og ungene skal være hjemme og kose oss i hele helgen. I morgen skal vi i barnebursdag, det blir nok kjempekoselig.
Samtidig tror jeg at det skal bli godt å få hjem Kris igjen til søndag, etter å ha styra med to gærninger i to dager,hehe:p
Isabelle er hjemme fra barnehagen i dag, og skal kose seg med pappaen sin, før han drar.
Må samtidig fortelle om gårsdagens gullkorn av snuppa vår. Da vi skulle spise middag, tok både jeg og Kris til oss en del grønnsaker. Isabelle sa hun ikke ville ha. Så sa jeg at man får langt, fint hår av å spise grønnsaker.
Da sa Kris: "Pappa har langt, fint hår". Også sa jeg "Det har mamma også!".
Så ser hun bort på Kris, og tenker seg om litt. Så sier hun til han: "Ikke ta mere nå, pappa!".
Haha. Ingen tvil om at han begynner å bli langhåra, og at saksa kanskje snart må til :o) Lille go'jenta. Kommer mye morsomt ut av munnen hennes nå altså.

3 kommentarer:

Amélie sa...

haha... Isabelle synes Kris hadde nok hår altså:P Så søtt!!

Monica Jensen sa...

Hahaha..nydelige Isabelle :)

Veronica:o) sa...

Hehe:D Ja, Isabelle syns visst han har fått litt langt hår:P Må si meg litt enig da.. hehe :D Hun er så morsom altså, skjønner faktisk ikke hvor de får det fra jeg :)