fredag 5. februar 2010

Ha en fin fredag =)

Nå sover Matheo en dupp, og jeg har akkurat spist frokost.. Det er jo bare å glemme mat til meg selv på morgenen, før vi går til barnehagen, da det er tusen andre ting å gjøre.
Nå har det seg sånn at Isabelle skal jo så klart bli dratt på akebrett til barnehagen. Og det skjønner jeg godt at hun vil. Men det er faktisk noen ganger en kabal som skal opp, da jeg må ha med barnevogn også. Så må jeg jo legge til at snømåkinga ikke er like bra hver morgen her. Det er hvertfall mange store brøytekanter.Så det blir dytting opp bakker, med en arm, som rister av muskler som jobber, og en unge i akebrett hengene etter:P Jeg må jo helst løpe også.. Men hun får stort sett nøye seg med at vi går. Mildt sagt, så er jeg ganske varm, da vi er kommet fram til barnehagen. Og på slep, helt bakerst, går Emma. Som stort sett er med hver dag til barnehagen. Hun skal vel mer eller mindre på kråkejakt, da det ligger svære, svarte fjær på trappa hver dag, når vi kommer hjem etter levering.
Nå er det kaffedrikking, husvask, og rydding. Så er det å forhindre at flere lysestaker og andre pynteting går i gulvet etter det, da lillegutt snart våknet.
Nå er det jo endelig helg igjen. Deilig.
Ha en super fredag alle sammen =)



Ingen kommentarer: