fredag 12. februar 2010

Ting Tar Tid

Merker at det blir laaange kvelder for tiden.. Isabelle er blitt veldig flink til å drøye tiden. Skal bare ha drikke, skal bare hente en tegning i stua. Og plutselig :"Mamma, vi skulle jo ta på mikkemus-plaster på kneet mitt vi. Det skulle vi..." Osv.. Så etter å ha lest en bok, skal jeg gjerne synge hvertfall minst 4 sanger. Er koselig også da. Men merker at når klokka nærmer seg 21, har jeg lyst å komme meg opp i sofaen snart, og få litt tid alene før det er natta igjen:o)
Men nå er det endelig fredag igjen. Jeg bare ELSKER fredager. Jeg har begynt å trene ca 4 dager i uka, og blitt MYE sunnere, så når fredagen kommer er jeg skikkelig usunn. Hehe. Må være lov i helger da :o)


Jeg har også bakt verdens beste sjokoladekake i dag. Den heter faktisk verdens beste sjokoladekake, og den er nyydelig. Også var den superlett å lage også :o) Så da blir det enda fler kalorier i tillegg til den nye kvikk lunch sjokoladen som er i hus. Er jo faktisk både morsdag, valentine OG fastelaven på søndag, så da kan man vel feire litt med ekstra godsaker..

Ingen kommentarer: