onsdag 24. februar 2010

Alle sover

Nå sover unger og mannfolket i huset...Hehe. Kris kom hjem to timer før i dag, og gledet seg til å komme hjem og se på langrenn... Jeg måtte pent skru av korslaget da han kom hjem, for han måtte se langrenn.. Jeg hadde ikke så mye jeg skulle sagt, så måtte se på langrenn jeg og. Og hva skjer etter max 5 minutter på sofaen? Jo, han sovner... Så her sitter jeg og har langrenn på tv. Korslaget er jo slutt nå, så ikke stort mer å se på tv i kveld:p Blir vel mer OL-titting på meg da. Hehe.
Jeg syns det er litt tidlig å legge meg klokka ni, men det frister veldig, for er ikke så mye annet å finne på.
Kjedeligste som finnes er når noen sovner på sofaen. Har hatet det fra da jeg var liten.


Lyden min på Lyden av norge på P4 er foressten allerede gjettet. Og det var feil:( Søren! Merket at jeg akkurat mistet 110 000 kr ut av hendene mine.. Jeg var 110% sikker på at det var noen som bindte på seg slalomstøvler/snowboardstøvler. Er egentlig sikker på at det er det enda.. Men da får jeg finne ut noe annet det kan være.


Ha en fortsatt fin onsdagskveld dere. Også får dere nyte de siste dagene av OL :o)


Må legge ved et bilde av min lille, fine familie også :o)

Ingen kommentarer: