tirsdag 25. januar 2011

Dette visste du kanskje ikke...

Jeg gjør som Ida Wulff, og lager et "dette visste du kanskje ikke om meg"-  innlegg. 

... Jeg og min gamle bestevenninne elsket å synge da vi var små. Vi sang blant annet i Oslo Spektrum, Vinterbro Senteret, Ungdommenes Kulturmønstring på Ski Rådhusteater, var på Radio Follo, sang på diverse gamlehjem, barnehager og holdt skolens time i gymsalen på skolen opptil flere ganger. 

... Jeg har gått på drilling, keyboardkurs, Marianne Mørks teaterskole, turn, freestyle, friidrett og håndball 

... Jeg hadde min egen klippeboks/hårboks på rommet mitt da jeg var liten. Med mine egne frisyrer jeg hadde klippt ut fra blader og limt inn i min egen bok.  "Frisyre-bok". 

... Jeg gikk første året på videregående på Hotell & Næringsmiddelfag. Skulle bli servitør eller konditorer. 

... Jeg er full av følelser. Har gravidhormonene selvom jeg ikke er gravid.. :P

... I vennegjengen skravler jeg høl i hue på alle. Er en pratsom person, når jeg er sammen med de jeg er trygge på.

... Jeg snakker høyt for meg selv når jeg kjører bil. 

... Har alltid elsket barn. Så i gata der jeg bodde som liten, samlet jeg alle barn på sommeren, og hadde "sommerklubb" i hagen. Hvor jeg var "lederen", og underholdt barna. Da sto jeg gjerne å sang, holdt sketsjer, lærte de å stå på hendene og slå hjul osv osv.. Hehe. 

... Tok svennebrevet i damefrisør-faget som høygravid. 8 uker før termin. 

... Er supersjenert. Og tør så vidt å snakke foran "nye" mennesker. 

... Når noen tar bilder av meg, legger jeg nesten alltid hodet på skrå mot høyre.. Ubevisst. 

... Jannicke var min store favorittartist når jeg var liten. Har vel alle kassettene hennes liggende et sted. 

... Dro for første gang 2 uker til syden alene med en venninne da jeg var 15 år. Samme året jeg fyllte 16. 

... Har operert en godartet svulst i brystet da jeg var 15 år. 

... Ble innlagt på sykehus i 1. klasse for å operere øynene mine. Fikk seng og alt. Men ble sendt hjem igjen, siden øynene mine plutselig hadde blitt mye bedre. Jeg ble kjempesint og kjempelei meg.
... Opererte mandlene og polyppene når jeg gikk i 1. klasse.

... Jeg og Kris har vært kjærester i straks 9 år. :o) 

... Jeg er distré, glemsk og klumsete.

... Er veldig typisk jente-jente. Går ikke ut uten sminke, og under fødselen til Isabelle som skjedde midt på natta, måtte jeg sminke meg mellom riene, før vi dro.. 

... Har alltid planer for noe. Og "klarer" nesten aldri å slappe helt av. Derfor går det utover husarbeid ;)

... Er superhekta på Hotel Cæsar. Og må ta opp hvis det er en dag jeg går glipp av det. 

Er mye mer, men mye holder jeg for meg selv ;) 


...

    Ingen kommentarer: