fredag 28. januar 2011

Noe nytt - og glemt

I dag hadde jeg ikke så mye valg- jeg droppet treninga. Selvom jeg har en god unnskyldning pga ryggen min, så får jeg skikkelig dårlig samvittighet for det... Hehe. Men kroppen min hadde ikke klart å trene, så sånn er det bare. Jeg måtte en tur til ski. Hadde holdt av en stol til barnerommene, som jeg skulle hente, og hente et armbånd til Matheo som jeg har fått gravert inn navnet på nytt, siden da han fikk det til dåpen sin så krabbet han. Og navnet var rett og slett slitt bort. Pluss at jeg kjøpte meg sølvpuss, så all sølvet og smykkene vi har som var blitt "svart", ble som nytt igjen. Skikkelig hokus pokus altså ;) Kjempemoro! Så nå leter jeg etter fler ting som skal pusses..
Jeg kjøpte meg en veldig fin genser, og når jeg kom hjem manglet det en pose. Ja, det var selvfølgelig genseren min som var borte... Jeg måtte tenke meg om hvor jeg hadde den posen sist- på hele senteret. Men fant ut at det var hos gullsmeden. Jeg tok en telefon dit, og de hadde den faktisk. Så flaks a gitt! Får hente den i morgen!

Jeg hentet ungene tidlig i barnehagen, og når vi kom hjem lagde vi deilig blåbær-smoothie. Kan vel si det falt i smak... De slukte alt sammen nesten.
Nå har jeg tatt en supersterk tablett mot ryggen min med rød trekant, så merker jeg blir mer og mer avslappet, og ryggen min begynner og bli smertefri. For øyeblikket. Håper virkelig den snart blir helt bra!

Nå skal vi ta litt vin i glasset, og sjokolade i skåla på bordet. Deilig med fredag!
Ha en fin kveld videre!


Ingen kommentarer: