torsdag 13. januar 2011

En snill mamma med sko på beina! :)

Nå har jeg fått meg nye sko, og jeg er strålende fornøyd!! Jeg slapp å betale både frakt og toll, så jeg slapp billig unna. De hadde skrivd utenpå pakka at det var håndkle i gave til 20 $. Smart! De ser helt ut som ekte :o) Så nå plutselig skal flere på jobben og venninner bestille derfra likevel.. Haha. Utrolig hvor fort man får ett nytt inntrykk av ting altså ;)
Under middagen i dag spurte Isabelle om hun kunne være så snill og få lov til å gå på do. Jeg svarte så klart ja til det, og fikk i svar: "Du er en snill mamma." Hehe. Ikke mye som skal til for glede de små.

Har dere sett Det Ukjente som går på Tv2 Zebra? En ny serie som startet forrige torsdag. Den er såå spennende, og vi gleder oss til i kveld, da episode 2 går.
Hvis du har blogg, og er innom min blogg innimellom, så legg deg gjerne til som følger:o) Veldig koselig at noen leser. Bryr meg ikke noe om det er 5, 50 eller 150 stykker :o)

Rett før Isabelle la seg i kveld, så sa hun igjen: "Du er så snill mamma!
                                                                       Meg: "Å, det var koselig sagt!"
                                                                       Isabelle: Jeg skal si det hver dag :)"

Søta♥

Nå er det helg for meg, og den skal nytes. Ha en fin kveld alle som titter innom :o)



Ingen kommentarer: