mandag 17. januar 2011

Lang dag..

Etter jobb i dag fikk jeg besøk av en venninne, og vi stripet og klippet hår.. Så nå ble vi akkurat ferdig, og dvs jeg har jobbet i 12 timer i dag.. :P Nå skal jeg slappe av en halvtime på sofaen, før det er natta. Det har vært en lang dag. I morgen skal jeg på trening igjen, og jenta mi skal begynne på sesongens dansing. Gjett om hun gleder seg!? Det blir veldig moro for henne. 
Da har vi samtidig noe å gjøre fram mot våren, for det er avslutningsball hvert år ved påsketider:o)

I dag fikk vi nytt spisestuebord fra bohus. Eller dvs det samme vi har hatt, bare et nytt, for det vi hadde hadde sprekt opp flere steder. Det var en vanlig feil på det bordet, og de har hatt sinnsykt mange reklamasjoner på det, så nå har de endret materialet i bordet OG farge.. Akkurat det med fargen er litt synd, for det var helt hvitt, og nå er det mer eggehvitt. Men det er jo fint for det. Og bedre og ha et bord som ikke er sprekt opp.
Vi har også funnet stuebordet vi vil ha:





Var ikke det fint? ;) Enkelt og fint. 
Isabelle sier daglig at jeg er en snill mamma, og en god mamma. Begynner nesten og bli litt flaut nå, hvertfall når vi er foran masse mennesker, for det kan virke litt som at det er jeg som har sagt hun skal si det hele tiden..:) Det er det altså ikke, men heller noe hun har fått for seg at jeg skal høre hver dag. Og jeg må alltid svare: "Ååååå :), så koselig" :) 

Matheo kommer stadig med flere ord, og jeg syns han er såå flink! :o) Gode gutten! 
Men nå er det natta her, og det skal bli godt!
Sov godt:o)

Ingen kommentarer: