onsdag 5. januar 2011

Ferie i boks, og spy på kroppen!

Som vanlig, går det ikke en hel dag her i huset (eller utenfor) uten at det skjer noe. Å kjede seg vet jeg knapt hva er.
I dag kl 14 fikk begge barna time hos legen, siden de begge hoster en del om natta. Der var det ingen hjelp og få, som vanlig, annet enn og la det gå over av seg selv. Isabelle kunne få litt av cocylan'en jeg allerede har hjemme da. 
Gjengen hentet meg på jobb i kveld, og akkurat idét vi kom inn døra, kaster Matheo opp, utover hele meg, sånn spyet renner nedi bh'en, og nedi trusa -to ganger etter hverandre!! Hva skyldes oppkastet? Aner ikke. Vi gikk i dusjen begge to, og etter det har humøret hans vært på topp, og han spiste en del fiskemiddag også. Kan ha vært han ble bilsyk? Eller at han hostet til han kastet opp rett og slett, selvom jeg ikke helt husker eller la merke til at han hostet.
Må helt ærlig si jeg er sliten om dagen. Har ikke noen krefter, og det eneste som frister er sofaen eller senga. I dag har vi bestilt oss en hytte til vinterferien, så da skal det bli kjempegodt med en uke på Hafjell, hvor vi bare kan slappe av, gå på ski og stå på snowboard! Jippi!! :o) Man trenger faktisk et avbrekk innimellom, vekk fra hverdagen, og ikke minst husarbeid og vekkerklokke ;)

På lørdag skal vi på juletrefest på Ellos. Selvom jula er over, blir det kjempekoselig, og barna gleder seg som rakker'n til og se nissen igjen, gå rundt juletre og synge julesanger..


Ingen kommentarer: