lørdag 8. januar 2011

Nissegodt og rampefanter ;)

Kris og ungene hentet meg på jobb i dag. Inne på jobben var de helt gærne.. Matheo skulle ta kosten og koste opp alt håret fra gulvet, og putte det inn i en stor beholder man trykker på en knapp, og håret forsvinner inn i.. Det skulle han gjenta om og om igjen :) Og Isabelle skulle ha kakao, som hun alltid pleier og få når hun kommer innom..Det var leven der inne, da min gjeng kom for å hente meg..:)

Vi dro rett på juletrefest på jobben til farmor. Det var veldig koselig. Der var også tante Lone, tante Maria og lille vakre prinsesse Wilma. Var deilig og se tantejenta mi igjen♥  Matheo og Wilma var mest opptatt av og løpe rundt i gangene, og gjemme seg bak jakker, og under diverse bord. Mens Isabelle fikk snakke i mikrofon 2 ganger foran alle, for og få godis i belønning av nissejenta med flettekurven sin :) Andre gang ble det ikke godteri, og det var ikke like populært. De gikk rundt juletre, og selvfølgelig kom nissen også, med godis til alle barna :o)
Vi var hjemme i 19 tiden, og da var det to slitne barn. Isabelle fikk knuse pepperkakehuset med hammeren til pappa. Det var skikkelig gøy, og jeg syns det var deilig og endelig få vekk den siste delen av jula, som  mest sannsynlig var mest støvete av alt her...

Nå sover de fine barna, og man kan ikke se de kan være rampete og bråkete på dagtid. 
Jeg drikker litt rødvin, og koser meg! Ahh.. Deilig med helg dere ;) 

Hehe, må le litt. Fikk en melding av en venninne i sta. Hun trenger sårt hjelp til håret sitt.. Så mye at hun har begynt å drømme om meg! Hun drømte at jeg skulle ordne håret hennes, men hadde fryktelig dårlig tid. Så var det visst såå krise, at jeg måtte finne en nødløsning. "Det blir like bra som sist, det tar bare litt kortere tid.."! Så fyllte jeg en bolle med blekemiddel, tok bollen på hodet, klippte rundt, og vipps, fiks ferdig. Håret ble en smule annerledes, men hun ble kjempe fornøyd. Når alt var ferdig, kastet jeg meg inn i bilen, for jeg måtte rekke butikken før de stengte. Jeg hadde holdt av en pose puddel (hund, ekte ja;) og den måtte hentes!

Haha.. Bare pass på og bestill time hos meg når jeg har god nok tid ;) Eller så finner jeg nok ut en løsning skal du se ;)

De tøffe og snille tantene, og den søteste snilleste og beste svigersøsteren :)

1 kommentar:

Tantene sa...

Fine gjengen <3 vi gleder oss til å være sammen m dere til lørdag:)