søndag 2. januar 2011

Lekk!!

Rett før jeg la meg i går, satt jeg og leste gamle innlegg her på bloggen min. Blant annet at for akkurat 1 år siden, så streika oljefyren vår, sånn at vi ikke fikk varme i huset. Sa til Kris at det var rart og tenke på, og at da var det minus 28 ute. 

Isabelle pleier komme til oss innimellom på natta, men da følger vi henne ned på rommet sitt igjen. Det skjedde i natt klokka to også. På vei ned trappa kjente jeg en merkelig lukt. Blanding av damp og råttent vann. Jeg la hun i senga si, og gikk mot vaskerommet. Der var det helt mørkt, så jeg så ingenting, men det var litt av et leven der. Hørtes ut som 150 rotter som herjet rundt i alle rør, vegger og skap. Var nesten redd det var det en liten periode, før jeg slo på lyset. Da sto vannspruten i alle retninger, og det var den vanndammen på gulvet. Da måtte Kris komme og skru av alt vannet. Så i dag har vi ikke vann. Det er jo søndag og, så fint at det er så lett og få tak i rørlegger også.. Hvertfall blir jo det dyrere enn vanlig pris på en søndag!! Kjipt!!

Flaks at Isabelle kom opp til oss, ellers hadde det blitt MYE vann i dag tidlig. Men utrolig rart at oljefyren kødda med oss for akkurat 1 år siden og da.. :(

Ingen kommentarer: