tirsdag 18. januar 2011

En ny ting :o)

Vi fikk jo som sagt tidligere noen pakker i posten i dag. Og oppi der var det en kjempefin krittavle til meg fra Perfect Home, og noe som jeg har bestilt for noen venninner. Krittavla passet fint i gangen, så kan vi skrive på ting som vi skal huske på i løpet av dagen eller uken feks :o) 

Oi.. Ser at det har vært over 100 stykker innom bloggen min idag! Helt utrolig, også så koselig da. Da får jeg nesten litt prestasjonsangst her.. Haha.. Neida ;) Men det liker jeg altså. Legg deg til som følger, hvis du vil titte innom her igjen da vel ;)

Sykdom er ikke heelt ute av huset her ennå. Nå begynner jeg og bli skikkelig forskjøla igjen. Lei av all sykdom nå!


3 kommentarer:

FruHellstrøm sa...

Hei :)
Den var jo kjempe søt den tavla, og veldig praktiske :) Vi har en tavle i gangen vi også, og det er koselig å komme til hyggelige beskjeder innimellom :)

Morro at du ville bli med på min give away :)
Ha en nydelig kveld.
Klem Tina:)

Veronica:o) sa...

Ja, jeg liker den kjempegodt! Veldig praktisk og ha en hengende i gangen ja :O)
Ja, blir spennene på din give away altså!

Klem

FruHellstrøm sa...

Hei igjen :)
Ville bare si at det er lettere å komme tilbake, hvis du kommenterer inne hos meg :)
Er jo inne hos så mange hver dag, at det er lett å glemme helt hvor man har vært ;) hihi
Dette gjelder vel for de fleste tror jeg ;)

Ha en nydelig onsdag ♥
Klem Tina