onsdag 12. januar 2011

Happy!! :D

Kris sendte meg en sms når jeg var på jobb i sta: "Det ligger en hentelapp i postkassa fra Hong Kong i dag, tror skoa dine har kommet :-)!" JUHU!! Jeg ble så glad, så hadde ikke noe annet enn et smil om munnen resten av dagen. Jeg rakk så klart ikke posten i dag, men i morgen tidlig skal pakken hentes, og jeg gleder meg til og få skoene mine. Håper bare det er de.. Haha! Men jeg hadde aldri trodd jeg kom til og få de, etter all skrekkinformasjon jeg har lest rundt på nettet om akkurat den siden. Så nå gjenstår det og se hva som venter på posten til meg.. Kanskje det er en liten kineser som popper opp av esken istedet... ;) Hadde vært koselig det og da..!

Er utrolig støl etter treninga i går. Trente kinesis som jeg pleier, bare at nå er det nytt program. Veldig veldig bra! Og i dag har jeg klart og være sunn, og det er utrolig vanskelig når det ligger verdens beste sjokoladekake i kjøleskapet, også er det masse godteri som ligger i skapet etter jula... :/ 

Jeg fikk også i.d Bare Minerals pudderet mitt som jeg bestilte for 2 uker siden i postkassa i dag.  Da er det moro og handle dyr sminke, når man får det til ca en tredjedel av prisen.
Nå har jeg akkurat klippt sønnen til en venninne av meg, og nå er det snart en jobbdag til -så er det helg igjen!! Ahh.. - det skal bli så deilig. Og på dagen på lørdag har jeg faktisk lyst og dra på reiselivsmessa på Lillestrøm.. På kvelden på lørdag får vi besøk av tantene og kusina på lambertseter :o) De skal sove over, så vi skal virkelig kose oss med god mat, skravling og mulig litt vin ;) 

I morgen er det ski og akedag i barnehagen. Så da blir det ski på snuppa og akebrett på lillesnuppen :-) De skal kose seg mye ute! :o)




Hentelappen på skoa!!!

Ingen kommentarer: