fredag 7. januar 2011

Nyklippt gutt og hester

I dag bråvåknet jeg, Isabelle og Matheo halv ti. Vi hadde forsovet oss aaaltfor lenge. Jeg måtte ringe jobben, og de bare lo. Da stresset jeg ikke såå fælt, og fikk barna i barnehagen til kvart over ti. Og jeg var på jobb til litt før elleve. Men er det mulig at jeg, og ikke minst barna sover sååå lenge? De hadde jo sovet i over 14 timer.. Ja ja.. Vi har jo verdens deiligste seng, etter at vi fikk verdens beste dundyner og puter til jul, så mulig det er derfor rett og slett ;) Uthvilt var i hvertfall jeg da jeg kom på jobb, og hellte i meg en haug av kaffe, som jeg ikke rakk hjemme. Har jo bestilt meg ny mobil, som jeg håper kommer veldig snart, for tror faktisk ikke at vekkerklokka på den virker mer. Den slår seg jo av hele tiden. 

Jeg fikk også klippt lillegutt i dag. Han ble så fin, og han er blitt god på og sitte stille. 
 Jeg og Isabelle ble ferdig med en hest vi har perlet hele uka. Den ble kjempestor, og kjempefin. Så nå har vi akkurat stryket den. Skal legge ut bilde senere, for akkurat nå ligger den ved siden av senga hennes :)
Hun er blitt helt rå på puslespill og, så vi må snart ut og kjøpe inn fler puslespill, med litt fler brikker.. Hun sitter hver dag og pusler så lenge hun har muligheten :)


Se herligheten som 2 åring♥. Her var hun fryktelig sko-gal, og tok på seg skoene til alle gjester som var på besøk hos oss. Her har hun på seg skoene til Amélie. Hehe.. :)

Ingen kommentarer: