torsdag 27. januar 2011

En vond torsdag

Jeg trente jo på tirsdag. Og i går hadde jeg små-vondt i ryggen hele dagen. Og i natt hadde jeg så vondt, at jeg lå og hyla av smerte for hver gang jeg beveget meg. I morges kom jeg meg ikke opp av senga, og jeg gråt når jeg skulle kle på meg. Da ringte jeg legen, og gråt i smerter på telefonen. Har aldri hatt så vondt i ryggen før, for den har jeg heldigvis aldri vært plaget med. Hver minste bevegelse man gjør, går jo utover ryggen. Jeg fikk en hastetime hos legen. Og jeg var uendelig glad for det! Jeg klarte så vidt å kjøre bil.. Han så på den, og det var ganske sikkert muskulært. Jeg fikk voltaren, pinex forte og tramadol. Og han mente det ville gå over om noen dager. Han ville nok en gang sykmelde meg - men jeg ville ikke det. Uansett så er det værste man gjør å sitte når man har vond rygg. Det beste er faktisk å stå eller gå. Der er ikke jobben min så dum ;) 



Ellers, så fikk jeg tatt den telefonen jeg snakket om i morges. Og der var det gode nyheter. Så på tirsdag får jeg vite ting litt nærmere :)
Nå har jeg helg, og det føles helt fantastisk. Spesiellt med denne ryggen. Bare synd hvis den skal gå utover helgen min.. :(

Isabelle skriver handlelista for seg selv nå, for hun sitter med blyant og papir, og sier melk, brød, yoghurt... Samtidig som en vakker liten prins står ved siden av meg å lukter gammel masjipan. Han har "bæ" (bæsj) i bleia sier han, så da får vi gjøre noe med det. Da er leggetiden straks kommet. 

HA EN FIN KVELD!

Ingen kommentarer: