torsdag 20. januar 2011

Hvor ble det av stemmen?

I morges våknet jeg uten stemme. Den forsvant et sted i løpet av natten, og jeg var rett og slett kjempedårlig da jeg våknet.. Men etter jeg hadde kledd på meg og unger, så ble formen bittelitt bedre, og vi dro til barnehagen- så jobb. Det var ganske stille på jobben, og det passet fint. Jeg har i hele dag hatt en liten snekker inni hodet mitt også, som aldri har fått ned spikeren han har slått på.. Utrolig slitsomt! 

Nå har jeg hengt opp nye gardiner på barnerommene, og det ble så koselig der nede. Nå må jeg bare komme meg på ikea en dag, sånn at minstegull får seg noen lekekasser og en bokhylle. Ting tar tid. Hehe. 


Nå ser jeg virkelig så frem til våren og sommeren. :o) Nå er det hvertfall altfor kaldt OG glatt ute. Fikk et kjempebra tips dag. Og det er og ta på ullsokker utenpå skoene til barna når de skal ut. Da er de helt trygge, og de vil ikke falle og slå seg på isen. Pluss at de vil holde seg helt varme og tørre...
En kunde fra Tromsø sa nemlig at da han var liten, var det veldig vanlig og ikke bruke sko på vinteren, men heller ha på opptil 5-6 lag med ullsokker..  Da blir man visst ikke våt eller kald i det heletatt, pluss at det er tryggere enn brodder! Noen som har hørt om dette?? Ble jo litt satt ut da jeg hørte om det, men det er visst helt sant! :o)





1 kommentar:

Unknown sa...

Heihei;)
Så koselig med besøk fra deg, og gøy at du ville bli med på min give-away;)
Kjempekoselig blogg du har, og nyyydelige barn ♥

Håper du har funnet igjen stemmen din, hihi - og at det ikke blir mer ut av det... (er ikke gøy og være syk i helgen...)

Ha en fin kveld!

Klem Line