tirsdag 18. januar 2011

YT

Nå har jeg trent, kjøpt nye danseklær til snuppa, kjøpt gardinstenger til begge barnerommene, hentet en stor pakke til barna på posten fra bokklubben (spennende) og en enda større pakke på posten fra Perfect Home (minst like spennende det;)). Nå drikker jeg YT med sjokoladesmak, som visstnok skal være veldig bra etter trening.. Og den smaker jo vanlig sjokolademelk.. Mmm. 

Nå, når sola skinner inn i stua, ser jeg jo at det virkelig trengs å støvsuges, gulvene må vaskes og støvet på hyller og i skap må tørkes bort.. Er da det syns, men er da man virkelig trenger og ta det og.
Så da er det bare å sette igang.. 
Ha en fin dag:o)

1 kommentar:

FruHellstrøm sa...

Så flink du har vært i dag da :) Og sikkert kjempe morro med pakkene ;)

Kos deg med vasking og støvtørking, tar det en anna dag jeg ;)

Klem Tina

Bli gjerne med på min Give Away :)