fredag 14. januar 2011

Klar for helg =)

Jeg startet dagen med en 1 1/2 times treningsøkt. Først 1 time TRX, og en halvtime i studio etter det. Nå drikker jeg faktisk proteinshake, og det smaker ikke noe godt i det heletatt.. 
Jeg dro innom og hentet to Fame-bilder av ungene på lerret, som jeg bestilte i høst, og har helt glemt bort. Nå henger de på veggen, og det ble knallfint! 
I morgen skal vi tilbringe dagen med niesa vår, og Lone og Maria. Det blir veldig koselig. Vi skal først på Hurlumheihuset, så skal vi hjem til oss og spise kalkun med tilbehør på kvelden. Derfor trengs det å vaskes og ryddes litt her, siden de tross alt skal sove over også ;) Hihi. 

I går før jeg dro på jobb, ba jeg Kris kun sette på tørketrommelen, for den hadde jeg puttet inn klær klart til å tørkes. Han skulle ikke sette på vaskemaskin, selvom jeg hadde puttet inn møkkete klær, for vi var tomme for vaskemiddel. Da jeg kom hjem i går kveld hadde han lagt bort alle klærne. Så jeg spurte han i morges hvor de møkkete klærne ble av. Nei, de hadde han puttet i trommelen, og brettet fint og lagt på plass.... Herlig! Så nå må vi lete fram de møkkete klærne igjen, for det kan være greit og HVERTFALL vaske undertøyet før vi bruker dem en gang til.... :P.



Håper du får en fin fredag videre!

Ingen kommentarer: