tirsdag 25. januar 2011

Stor dansefrøken

Isabelle har vært på dansing i dag. Hun hadde det som vanlig kjempegøy! Hun er blitt så stor. Foreldre kan ikke være med inn, men hun klarer seg så fint der inne uten meg nå. Første gangen var det skummelt. Nå nærmer hun seg jo 5 år, og hun har blitt så "voksen" de siste ukene. Takker for seg i alle anledninger, passer veldig på broren sin, gir folk komplimenter, kommer med ord jeg aldri trodde man kunne si i den alderen. Veldig moro å se hva slags menneske vi har klart å lage ved oppdragelse :)

Til middag i dag hadde vi fiskeboller i hvit saus. Jeg hadde glemt å kjøpe karri. Isabelle sa jeg kunne løpe ned på butikken mens hun og Matheo var hjemme alene. Hun skulle passe godt på han. Passe på at han ikke skulle ødelegge lekekjøkkenet hennes. Haha. Det var liksom det største problemet ;) Må tilføye at jeg IKKE dro ned på butikken ;)

Min lille ballerina-frøken i mars for snart 2 år siden, på avslutningsball. 

Ingen kommentarer: