torsdag 6. januar 2011

TRX og nye ski!!

Rett etter jobben dro jeg rett på trening. TRX. Det er en styrketime, hvor man bruker slynge som henger fra taket i en sal, sammen med flere. Det er kjempemoro, veldig hard og morsom time! Så føler man seg sååå flink, og er deilig i kroppen etterpå :) 
I dag har jeg kjøpt meg langrenn ski. Det har jeg ikke gått på siden 1994, kanskje - OL i lillehammer- tidene. så blir spennende og se hvordan det skal gå. Men det skal bli utrolig gøy og gå sammen med Isabelle, som fikk ski i fjor. 
Fra 24. januar starter det noe langrenn aktiviteter for barn en kveld i uka, her i tomter. Det er et veldig bra arrangemang for små barn, så det har jeg lyst og ha med Isabelle på.

1. april skal jeg til Trondheim sammen med jobben, hele helgen. Det blir nok kjempegøy, og sikkert litt rart og dra vekk fra de her hjemme :)  Men blir nok litt godt også, så kan jeg gjøre akkurat hva jeg vil :) Så kan Kris for første gang prøve seg som alenepappa til 2 små troll, for en hel helg! :o) Det har alle godt av ;)

Nå er det natta her. 2 arbeidsdager igjen, - så helg! :) 


Ingen kommentarer: