mandag 24. januar 2011

En søkkvåt mandag i bæsjelukt

Jeg skulle kaste en stor pose med bleier på vei til jobb i dag. Her i tomter har vi nemlig kildesortering, og bleiene skal i sin egen søppelkasse. Da jeg hadde kommet et stykke, kjente jeg lukten av gammel bæsj. Jada, jeg hadde glemt å kaste posen, så måtte sitte i stanken en halvtime -helt til jobb, og kaste den der istedet. 


Jeg var den første som kom på jobb i dag. Og det ble en rimelig våt opplevelse. Vi hadde hatt vannlekkasje der i helgen, og hele salongen var full av vann.. Ikke særlig moro! Da de to andre kom på jobb, måtte vi ta fatt i alle håndklær som var, å tørke opp mest mulig, men vannet hadde allerede trekt seg inn i veggene, og ned i gulvet- ned til de under. Kjedelig.

Ellers så går Maja fortsatt rundt og mjauer/hyler stakkars. Vi må nok kastrere henne fort som mulig.  

Nå er det "bare" en måned til vi skal på hytta på fjellet. Jeg ser etter en brukt pulk på nettet om dagen. Gleder meg masse til å reise bort for noen dager nå. 

Nå er det senga her. Natta♥

Ingen kommentarer: