onsdag 26. januar 2011

Så spent!

Nå skjer det så mye spennende! I morgen tidlig skal jeg ta en telefon, så får jeg vite mer.. Vil ikke si noe før det er en sikker dato :) Mange tanker i hodet nå altså. 

Nå har samboeren til mamma vært her og sett på bilen vår. Han var nesten helt sikker på at det var noe med dynamoen.. Han sa jo hva det var med den og, men det har jeg allerede glemt, for så mange fremmedord på en gang som gjelder bil, festet seg ikke i hodet mitt. Merkelig nok... Jaja, det blir jo ikke så altfor billig!! Skal innom Volvo i morgen, og høre om det er det for sikkert. Den må jo fikses...Til jul ønsker jeg meg virkelig et pengetre. Et EKTE pengetre, med EKTE penger på. 



        Gleder meg til å kose meg med verdens vakreste til helgen. Da har jeg fri! :o)

2 kommentarer:

Hanne sa...

Nå gjorde du meg nysgjerrig! :)

Veronica:o) sa...

Hihi :o) Sikkert ikke like spennende for alle andre da men ;)