søndag 9. januar 2011

Nye ski....

... og da kom regnet!! Er ikke det typisk? I dag hadde jeg tenkt og gå på skitur sammen med Isabelle. Begge hadde gledet seg, men så våkner vi til sludd som blir mer og mer til regn... Æsj! At folk må klage over denne snøen vi hadde da.. Er jo mye bedre med masse snø i januar!
Istedet dro vi til mamma/mormor en liten tur, så fikk vi besøk av tante Jeanette etter det. Da klippet jeg og stripet håret hennes, så spiste hun middag hos oss.. Koselig!

Vi har bært opp lekekjøkkenet fra rommet, så Matheo og Isabelle har styra masse med det, og lagd mat og holdt på. Matheo elsker jo det kjøkkenet, og han kommer stadig bort og serverer drikke til oss :) Det har også vært lego i hele stua store deler av dagen. Med andre ord, ungene har kost seg inne. Vi har også hatt rydde/rote leken i dag.. Det vil si at jeg rydder etter de, og de drar lekene utover gulvet igjen rett etterpå. Jeg syns ikke det er like gøy som dem da.. 

Mamma har sendt meg flere bilder av meg som liten, som hun har fått scannet inn på pcen sin.. Veldig gøy og se egentlig.. Selvom det er fler bilder hun fint kunne spart seg for å legge ut på selveste facebook.... 



2 kommentarer:

FruHellstrøm sa...

Hei hei :)
Ja er det ikke typisk! Er ikke kjempe glad i vinteren selv, men vil myue heller ha snø enn regn og sludd...
Mannen i huset og eldstemann fikk seg en liten tur på ski i dag da :) Og det var vist veldig koselig, men det smelter mye i skogen nå som det er mildvær.. Kunne ønske det kunne bli noen minusgrader og kjempe fint vær igjen :)

Koselig med venninne besøk da :) Og så greit for henne å kunne komme til deg å få fikset sveisen :)

Koselige bilder av deg også :)

Håper du får en nydelig uke:)
Klem Tina

Veronica:o) sa...

Hei :o)
Ja, mye heller mye snø, og litt småkaldt, en varmegrader og slafs :o)
Du har en veldig koselig blogg.. Er stadig inne og titter..
Tusen takk! Håper du får en kjempefin uke du også!
Klem